onsdag 7 oktober 2009

de blev inte som tänkt...

Jag som skulle lägga mig på soffan och läsa snabba cash, men de blev inte så! För jag va tvungen att hämta en bil i ytterby och köra till kungälv, så när jag ändå va på g, åkte jag och handlade tvättmedel och sköljmedel i stora lass, så nu håller jag på och tvättar samtidigt som jag diskar all disk som står över allt. De går dock sämre med städningen, jag vet inte ens vart jag ska börja. Puuuuuh...



Försöker lägga in lite bilder men de fungerar verkligen inte!!! De är ju inte direkt första gången den krånglar för mig.
Den kanske helt enkelt vill att jag ska städa först och sen lägga in bilder. Jag får ge de ett försök.
Så nu, städa, städa, städa! Wooohoowww!


Later!

1 kommentar:

  1. Hej gumman...
    Haha, husmor her self hör jag... :P Jag hatar oxå att städa. Blä, ska skaffa mig en städerska när jag blir rik. Då kan du oxå få en :P
    Puss

    SvaraRadera