onsdag 7 oktober 2009

kolla ruffset jag ligger inne med...



Haha! Nu ser jag inte för fräsch ut kan jag säga.
Mitt hår står står åt alla håll och kanter och jag känner mig sliten. Har jobbat och efter jobbet åt jag lunch med mamma. Nu är jag hemma och fy vad de ser ut här, kläder över allt. Disk över allt, grejer över allt. Va kommer allt från?
Just nu kollar jag ut på golvet och jag ser en stövel, bara en? En hårtork, en plattång, 16 golfbollar, papper, en bok, en flaska av en hårprodukt. Då undrar jag hur man kan stöka ner så, varför lägger jag allt mitt på golvet. Allt har ju en plats. Om inte jag städar varje dag, så ser de ut så här på bara en enda dag. Helt sjukt!
Och jag är sanslöst trött, orkar inte lyfta ett finger just nu.. Tror jag lägger mig på soffan och läser!
Puss så länge...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar