onsdag 21 oktober 2009

en kaffe med mig själv

Hur rolig är inte jag?

Jag sitter ensam på condeco vid kompassen och dricker kaffe med min lilla mini pc. De är helt fullt av folk. Men faktiskt är de en tjej brevid mig som också sitter ensam, så de kanske inte ser helt knäppt ut.

Egentligen så tycker jag inte de är konstigt att gå och sätta sig så här ensam. Men de känns bara lite roligt, men jag är helt inne i datorn då de nästan rinner tårar i ögonen för att jag knappt blinkar.


Men om ni undrar varför jag sitter här helt själv. Så är de för att jag väntar på min syster som är och tränar och mamma ska sluta jobbet! Min mamma fyller år idag, så ikväll ska vi bjuda henne på middag.. Ska bli trevligt. Jag hoppas bara inte mitt batteri här på datorn dör. För då kommer de inte kännas roligt att sitta här helt själv. Bara sitta och glo på alla och inte veta vart man ska kolla. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar