onsdag 21 oktober 2009

TYPISKT!

När jag ändå har all tid i värlen, tänkte jag lägga in mina bilder från helgen.
Då jag hade fixat en överraskningsfest för Patrick! Helt själv och de blev jätte lyckat!

Men nej, då har jag inget batteri på kameran. TYPISKT!
Så jag får alltså inte in några bilder nu heller, dessa bilder. Jag får fixa de sen när jag kommer hem eller imorgon.



Jag sitter här och små skrattar, för de sitter två killar brevid mig och den ena killens mobil ringer ganska ofta och har har typ en jazz låt som ringsignal, med massa trumpeter haha, så då tänker jag för mig själv, att folk kanske tror att de är jag som sitter och spelar musik på datorn.
hahahaha.
så roligt, här sitter jag och skrattar helt själv, tur att jag har datorn så folk tror att de är något på den jag skrattar åt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar