onsdag 25 november 2009

7 dagar kvar

Nu är det inte långt kvar, jag vill bara ha klart ALLT NU!
Jag är trött på detta nu, denna väntan och allt där till.

Jag vill visa vad jag egentligen går för, känns som jag hållt undan en del och de finns så mycket mer av mig jag inte kunnat leva upp till på något sätt! Till exempel de jag älsar mest, att fota. Det har jag väntat med och komer fortsätta vänta tills jag är klar.
Men jag ångrar mig inte, jag kommer bli nöjd, de tror jag.

Sen är de fler saker på gång, en sak kommer jag inte att säga än på ett litet tag, den andra hoppas jag att jag kan säga inom väldigt kort och jag hoppas vi har turen med oss, för jag vill verkligen detta, det är dags nu känner jag! Jag hoppas och jag hoppas, det är inte alltid man har hoppet på sin sida heller, men ibland är det de ända man kan luta sig mot och så är fallet nu. Så igen, vänta, något jag borde vara väldigt bra på nu.

I bloggen pratar jag nog i gåtor ibland, kanske inte alla som förstår vad jag menar. Men de gör ni snart, jag lovar!


Sen varför känner jag alltid, så fort jag är ledig, måste jag göra nåt. De är inte alltid jag orkar men ändå känner jag att jag måste. Varför, de är ju så skönt och bara va hemma ibland och just inte göra någonting.
Sluta stressa martina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar