torsdag 26 november 2009

Hej vänner...

Jobb idag, efter jobbet har jag tvättat och städat här hemma, haft lite besök av hemligt folk haha. Kan inte berätta mer just nu.

Det är så snart dags för min op, ni får stå ut med att jag tjatar om de tills de är dags, jag börjar verkligen bli sjukt sjukt nervös!
Och dom på jobbet gör de ju inte saken bättre när dom säger att, oj de är en väldigt stor operation du ska genomgå om du ska stanna så länge på sjukhuset. Ni är gulliga ändå men HJÄLP säger jag bara. Det är de jag är mest nervös över, att ligga på sjukhuset helt ensam, tänkt om jag får en satans hemlängtan och bara vill hem men får inte. De är nästan största skräken och att jag ska bli missnöjd eller att jag ska ha sjukligt ont när jag vaknar upp!
Men jag kan inte mer göra än att bara vänta och göra de ja ska, alltås typ tvätta mig tusen gånger innan min op och bara vara lung och låta dom sköta resten. Men de är svårt, det är mitt utseende för livet de gäller..
Gaah jag kan inte sluta prata om de. Så mycket på gång just nu, kanske därför jag är så trött också.


Nu ska jag springa ner i tvättstugan sen ska jag bara kolla på tv tills jag ska sova....
Tiden visar allt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar