tisdag 3 november 2009

God morgon!

Hej vänner, sitter hemma nu och har precis målat om en vägg. Svart!
Nu håller de på och torkar så jag ska åka och framkalla några kort nu under tiden.
Jag är ju ledig i tre dagar nu, vilket tillhör ovanligheten, så då har jag minnsan ordnat upp ett project till mig.

Jag ska måla om denna väggen hemma, en lite köksvägg kan man säga, sen ska jag framkalla en del kort som jag ska sätta upp här i lägenheten och så ska jag köpa några fina ramar till de.

Sen beroende på hur lång tid detta tar ska jag försöka hitta en bild på kate moss som jag såg i en tidning igår. Ska skriva ut den och försöka på nåt sätt måla av den på en ganska stor tavla jag har här hemma också i svart och hon ska ha röda läppar. Kommer bli så bra om jag lyckas.

Ni får se bilder på all när de är klart. Jag blir så arg på mig själv, för jag skulle tagit före och efter bilder på de jag håller på med nu, men jag glömde såklart de. Attans...


Nu ska jag kila iväg och framkalla kort!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar