tisdag 3 november 2009

Hej igen!

Nu är jag hemma, har vart ute en sväng, åkte och skulle framkalla bilderna, hade med mig ett usb-minne med alla bilder. Men då fanns de inga bilder på de, haha klant! Ja e ju så satans otekniskt, kan inte ens få in lite bilder på ett minne. Hallå?

Så istället åkte jag till Ikea och köpte några ramar som jag ska ha på en hylla vi köpt. Men är så inne på en guldram och de hade dom ingen där så jag gick till hemtex, en liten inredningsaffär, Em möbler och mio, till slut hitta jag en på Gallerix... Puuuh man blir trött av att springa runt så. Särsklit när de inte går ens väg...

Och våg som jag är står jag och väger om ramarna jag kom hem med ens är fina haha...


Nu ska jag byta om och hoppa i målarkläderna och göra ett sista ryck sen är de klart och ska bara torka.
Jag är stolt över mig själv nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar