tisdag 3 november 2009

Helgen föresten...


I helgen va de ju Halloween, inget särskilt hände, jag hade inget partysug, vi va hemma hos Emma och Mattias och åt en pizza och sallad dom hade lagat, mycket gott! De va jätte trevligt, sen gick dom ut och vi gick hem. De va riktigt skönt, speciellt att må bra på söndagen.

Då va de ju dags för fotboll, IFK-AIK, men de va ju piss!

Jag är ju inget fotbollsfan men ändå va jag nervös innan.

Jag, pappa, syster och Niklas va på Hard Rock åt massa mat, förrätt i massor så jag orkade inte ens halva varmrätten när den kom in.

De va bra stämmning, fullproppat och alla va förväntansfulla och nog ganska säkra på att IFK skulle vinna, hela Hard Rock hoppade när IFK gjorde första målet, sen blev de dåligare stämming och alla satt mest helt deppiga och tysta.

Sen när jag kom hem va Älskling, Christopher, Frida och lilla Edvin här. Så himla söt bebis och världens snällaste måste jag nog säga.


Så va de med den helgen!


Nu är de redan tisdag, de gäller att ta vara på dagarna. Dom springer....


Bilder kommer från Halloween med, dock inte så många!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar