lördag 21 november 2009

Hey mates!

Johan Falk!
Va jag gillar dom filmerna, kollade på två igår sen somna jag..

Det känns som mitt huvud är fyllt med någonting, de gör liksom inte ont, de dunkar inte som de kan göra ibland de känns bara som de snart ska sprängas. Sjukt äcklig känsla.


Ikväll ska jag jobba i garderoben på Joe Farelli. Har ni vart där? Om inte, gå dit! Sanslöst goda pizzor. super super tunna och jätte goda. Ligger precis brevid Hard Rock.
Så där ska jag vara hela kvällen fram till stängning vid tre inatt, jag är sådär taggad jag är fortfrande trött, känns som jag aldrig sover ut fast jag vill så kan jag inte. Har ingen ro i kroppen. Huvudvärken gör de ju inte bättre.Men jag piggnar nog till snart.

Nu här näst ska jag måla mina naglar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar