tisdag 17 november 2009

Snygga tjejer!

Jag tycker Nicole är sjukt söt!
Och tjejen till vänster om killen heter Carina om ni inte redan vet, hon va va med i Big Brother för ett bra tagsen.
Hon är i alla fall nog den snyggaste tjejen jag vet tror jag!
Varför jag tycker de är för att hon verkligen har något speciellt, hon har stora fina ögon som är lite hängade och ett grymt fint leende.
Så fint leende kommer jag också ha snart, längtar.
Och hon har en ganska stor näsa vilket är jätte fint på henne och väldigt markerande fina käkben.
Hon är helt enkelt så attans snygg!!!!
Och de roliga är att hon är läskigt lik Nicole Richie, kanske därför jag tycker båda ser väldigt bra ut! haha
Man ser inte att hon är så lik på just den bilden kanske, ska försöka hitta två andra bilder så ska ni få se om ni tycker de också.
PUSS


2 kommentarer:

  1. Hej martina.. fin stil du har (:
    tjek vores blog ud (:

    www.loosebraids.blogspot.com
    - Trine

    SvaraRadera
  2. Hej, tack så mycket!
    Klart jag ska kolla bloggen :)

    Kram

    SvaraRadera