tisdag 17 november 2009

jag kanske överdrev lite...


Carina är tjejen till höger.
visst finns de lite likheter?
Carina är mer snygg och Nicole mer söt.
Men shit just nu skrattar jag åt mig själv, vem är jag som sitter och tar fram bilder och babblar om hur dom ser ut haha, jag är ju för rolig...
Framstår som ganska ytlig eller?
Men jag tycker de är roligt, jag tycker uteseende är kul och att ta hand om sig själv, vara fräsch och välvådard får i alla fall mig att må bra och det är ju ett plus att jag tycker de är så roligt.
Hade faktiskt vart kul att öppna min egen skönhetssalong, hår, hud och naglar.
Men man får inte glömma att insidan är minst lika viktigt eller viktigare såklart! Men ett välvårdat yttre är ju ett plus of cource.... bla bla bla...
Nog om utseende.
Nu ska jag lägga mig o soffan och vänta på att Desperate Housewives ska börja, ska inte röra en fena för jag mår fortfarande inte bra..
Take Care

1 kommentar:

  1. Hey Martina :-)
    Tak for din søde kommentar på min blog..
    Tænkte om du gad være fast læser?

    - TANNA

    SvaraRadera