onsdag 18 november 2009

varför är de så?

Varför går allt i perioder?
Just nu är de mycket på gång, helt olika saker..viktiga saker. minst sagt beslutade saker för livet.

För de första så är de bara exakt två veckor kvar till min operation. Min käkoperation, tror ej jag har sagt va de är för operation till er.
Nu är de sagt!
Jag ska operera min käke eller hela min mun kan man säga. Jag kommer inte se detsamma ut om man säger så. De är ganska mycket som kommer ändras som gör stor skillnad uteseende mässigt. Till de bättre såklart ska de bli och de är vad jag hoppas på så innerligt!
Tänk om jag blir missnöjd och tycker är fult? Va i ursäkta mitt ordval, men va i HELVETE gör man då?

I can tell, JAG ÄR NERVÖS! så in i. Tankarna bara flyger som raketer i mitt huvud, fram och tillbaka, tänker på de ena och de andra som är avgörande. Kan aldrig komma till ro, vilket jag har svårt att göra överhuvudtaget när som helst. Men nu är de värre än vanligt.

Va de andra är som är avgörande kan jag inte säga, jo de kan jag. Men vill inte göra de just nu. De är så mycket med allt!
Till och med en till stor sak som kommer förändra min framtid, mycket med min framtid just. Väldigt mycket och stora saker. Egentligen inget dåligt, men jag vänder de så.
Jag kommer ihåg sist jag stod inför massa val hit och dit, de va inte så längesen faktiskt. Jag minns hur jobbigt jag tyckte de va, hur stressad inombords jag blev och våg som är jag gör de ju inte saken bättre att jag är mästare på att stå och väga saker och helt vädelös på att bestämma mig. Jag är en riktigt velepelle! De är jobbigt för mig att vara de och säkert för andra också!!!!


Nä nu måste jag borsta tänderna, jag ska åka till jobbet nu, de är jag som öppnar idag om ni inte redan kollat när detta inlägg publiceras, så är klocklan 04.55 just nu.


LOVE/M

2 kommentarer:

  1. kommer att gå kanon.. trust me..
    får dra en middag snart. :)

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas verkligen de! Tack för ditt stöd, de behöv!
    Ja absolut de måste vi, jag vill se hur de har blivit hemma hos er snart med :)

    SvaraRadera