onsdag 2 december 2009

Hi Friends

De har hänt en del de här dagarna, där av mitt dåliga bloggande.

Kan ta de punktvis kanske..

- Vi har flyttat till stan igen, eller "igen" för min del, inte långt från mina gamla hemtrakter Haga, nu bor vi på skanstorget. Längst upp på Haga kan man nästan säga.

-Nu är det bara timmar kvar till min operation, va hos lite olika läkare idag och pratade, så imorgon när jag kommer ska precis allt vara klart och jag ska bara direkt in på operation. JAG ÄR NERVÖS.

-I förrgår hände något helt ofattbart, det är så overkligt så jag har fortfarande inte förstått. Patricks mormor gick bort, hon va helt underbar och så fantastiskt snäll och de va ingen ålder. Jag och Patrick bodde hemma hos henne och hans morfar ett tag förra året. Hon skämde bort oss med mat och rena kläder hela tiden. Så de kanske låter långt bort för mig att de är Patricks mormor, men kände henne ganska väl. Det är så konstigt, konstig känsla. :(


Så just nu pågår de en cirkus i mitt huvud. Händer mycket på en gång så jag vet inte riktigt vad jag ska tänka på. Har sovit dåligt. Nytt hem, allt är rörigt och jag känner att jag inte hinner någonting eftersom jag ska in på op imorgon.

Jag tänker i alla fall på Patrick och hans familj och släkt som har de jobbigt just nu och de kommer inte bli en jul lik dom andra utan Mona, tänker på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar