måndag 21 december 2009

Ja ser de snöar


Innan jag åkte imorse va de fullt med snö på backen och de snöar fortfarande, hoppas de ligger kvar till Julafton så vi får en vit jul!



Hos tandläkarn idag gick de väldigt bra, jag biter jätte fint, precis som jag ska, eftersom allt va så bra så tog vi bort skenan redan idag. Så nu är de bara tandställningen kvar och den ska bort om 3-6månader, känns så otroligt bra.


För jag mena vad är 3-6månader av hela mitt liv och allt jobb vi redan gjort. De är ingenting. De går fort, vilket fall som helst så kommer jag inte ha någon tandställning i sommar sen. YES!


Äntligen gick jag därifrån med bra nyheter. Hoppas bara de fortsätter så.



Nu ska jag ringa några tråkiga samtal som måste göras.

Lika bra att sätta igång.

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar