söndag 20 december 2009

mysig söndag

Älskling på väg hem från Kingriver
Min sjukt goda mat, Älskar Thai mat. Min favvo rätt. Kyckligspett m jordnötsås.

Malin som vanligt med mobilen i högsta hugg.

Ja, en cola tack.

SIS, love

Jag, känns som jag bor i Patricks olika t-shirtar, VA ÄR MINA KLÄDER?
Allt försvann under flytten, hittar verkligen ingenting... Blir galen!
Idag har vart en super mysig dag, de började med att jag och P vandrade in till Joe Farelli, där vi åt deras goda brunch. Sen gick vi till Firucci och P köpte sig en jacka, en väldigt fin sådan. Ni ska få se bild sen.
Efter de va klart, eftersom vi alla hatar att gå i Nordstan/femman, tog vi bilen till Allum och fick köpt lite till julklappar.
Sen blev vi hungriga igen, så vi mötte upp pappsen i stan och gick till S.P.I.C.E och åt väldigt god Thai mat. Gillar ni Thai ska ni absolut gå dit, jätte god mat och ett väldigt mysigt ställe med bra läge att slinka in på. Ligger vid Paddan i Gbg.
Efter de åkte vi till Malins nya lägenhet, jätte fin och mysig, med en galet stor ballkong, har nog aldrig sett så stor ballkong tidigare, man kan nästan parkera två bilar på den. Så grillpartay där på sommarn, JAPP!
Skulle hjälpa henne sätta upp gardiner men gardinstongen va för kort, typiskt.
Så efter detta moment åkte vi till Kungälv och fixade lite ärenden och hämtade bilen som stått där över helgen. Mycket att fixa när man flyttar har jag märkt.
Så vi har haft en väldigt mysig söndag!
Nu ligger P och sover, de ska jag med göra nu.
Imorgon ska jag till tandis igen, tidigt. Hur många gånger har jag vart där egentligen? Skulle räknat..
Nu måste jag lägga mig, God natt friends.
PUSS







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar