tisdag 29 december 2009

Tjabba

Har vart hos tandis idag med. Stammis där!

Vi tog bort några stygn och nu går jag ju hos eller gick hos käkkirurgen och läkarn jag har tyckte att allt såg så fint ut så jag behöver inte komma dit mer, om ett halv år ska jag dit igen och checka läget.

De kändes nästan lite sorligt, för han är så himla snäll den läkarn.
Han hjälpte verkligen mig genom den svåra tiden. När jag va hos tandläkarn typ varannan dag och grät i den stolen varje gång och bara sa att jag inte ville mer. Han blev själv så frustrerad och ville verkligen göra ett bra jobb och sa att jag verkligen inte fick ge upp.

Allt skulle gå åt skogen då. Just då lyssnade jag inte, men jag hade hans ord i bakhuvudet och de va ändå de som fick mig att inte klippa loss gummibanden när de va som tuffast.

Så jag är verkligen tacksam för hans hjälp och han är en sån duktig läkare. Proffsig. Så de kändes faktiskt sorligt, jag får nästan dåligt samvete för att jag vart så arg när jag kom dit tidigare. Men jag tror han förstår, hoppas de.

Nu ska jag ut på stan, ska försöka gå till frisören någonstans och så måste jag byta några tröjor.


Sen kommer väl P hem, kanske bio ikväll. Någon som ska med?

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar