onsdag 30 december 2009

VICTORIA´S SERCRET

Kylie vann
De två tävlande





Har precis kollat på Victoria´s secret. Alla är så sjukt snygga, fast många ser likadana ut.
Långa, smala, långt hår. De är kraven typ.
Älskar dom showerna, teman dom har och så påkostat.
Tänkte att jag skulle få lite insperation av VS, för alla har ju väldigt fint hår och färger. Jag vill inte vara super blond längre. Så inför mitt frisörbesök imorgon, som jag inte hann förut idag, tänkte jag att jag skulle ha bestämt vilken färg de blir.
Men Åh jag är så ARG! Tog ut mina extensions förut. Skönt att få ut dom tänkte jag när jag gick därifrån, känns dock tunnt, men de gör de ju alltid direkt efter.
Men nu när jag kom hem, ÅÅÅÅH jag är så arg. Dom har ju för fasen ryckt bort allt mitt hår. Jag hade jätte fint, ändå långt hår innan jag gjorde extensions. Men nu är de bara stripigt, inte alls lika långt, änu mer tunnt och bara FULT! Anledningen till att jag gjorde förlängningen va för att jag ville få just tjockare hår. Inte så mycket för längdens skull. För den hade jag ju redan. Men visste jag att de skulle bli såhär efteråt. NEJ! de har de aldrig blivit förut. De som irriterar mig så mycket.
Hon som gjorde de ville väl bara få ut skiten och strunta i att jag skulle ha mitt hår kvar efteråt. Ja har lust att gå tillbaka med en bild hur jag såg ut innan och visa hur jäkla fult de är nu.
Innan jag gick dit tänkte, va skönt de ska bli att få ut de och vårda mitt riktiga går lite och nu borde de dessutom växt änu mer! MEN ICKE!
JAG BLIR SÅ ARG! När de gäller ens eget hår, va ska jag göra åt de liksom? Vad kan jag göra? Ingenting.
Jag biter i de sura äpplet och ska till frissan imorgon och klippa bort de stripiga, slitna topparna. Vilket i och för sig är jädrans snyggt. Haft de förut... Avklippt rätt av vid axlarna liksom. Men de är ändå surt när jag sparat och de va så fint innan, nu får jag börja om igen. Buuuhuu...
Så nu blir de inga mer extensions för min del på ett tag. Men kommer nog så småningom tröttna på de korta, men då finns alltid klipps! Dags att vårda mitt eget hår. Ska verkligen sköta de efter punkt och prickar nu, ska klippa typ en gång i månaden, inpackning en gång i veckan, värmeskydd och allt där till!
Så va tycker ni, hur ska jag se ut efter frissan imorgon?
Blond?
Brunett?
Svart?
Mellanblond?
Ljusbrun?
Randig?
hjälp mig jag behöver råd, ni vet ju, jag är ju våg!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker mellanblond eller ljusbrun, helt lite varma toner sådär guldfärgat liksom...absolut inte svart! Vart ska du gå?

    SvaraRadera
  2. Ja de lutar åt de faktiskt, skulle gjort de idag men de va stängt. Får göra de när de öppnar på lördag igen.
    Har du nåt tips på något bra ställe?

    SvaraRadera