torsdag 31 december 2009

Tack för 2009!



Håll hårt om de du älskar, ta vara på dagen, på allt som håller dig nära. Välj ditt liv, lev de som du vill. Som du önskar..



Blickar tillbaka, jag ska lära mig av 2009.

-Tänka innan jag reagerar.

- Inte tänka "få dagen överstruken", till den "roliga" dagen i veckan kommer.

- Leva varje dag som den "roliga" dagen.

-Ha mer tålamod och överseende.

-Ta varje händelse i mitt liv som en lärdom.



Jag har haft ett mycket bra år, jag har träffat nya vänner for life, men samtidigt ett lite jobbigt 2009.

Jag välkommnar 2010! Ett år som kommer bli ett kanon år, de vill jag, de känner jag på mig.





Ett kul år, ett inpulsvit år, jag ska bli snygg 2010! Min tandställning ska bort, min operation är klar, done! Inget mer som väntar. Jag ser framåt, blickar framåt med ett leende, ska inte se några hinder. Men ja ska vara klok ändå, jag har ju som sagt lärt mig av mina misstakes. Mina lite för många inpulsivheter men ibland är de värt de. Att kasta bollen och "testa på". De kan va kul, se de, uppleva de med egna ögon, de man går och funderar på. Ibland går de bra ibland dåligt.



Jag är glad, haft en super mysig kväll här hemma! Precis som vi ville.

Med champange och andra goda saker. Bara me and love

Jag har fått avsmak på denna kyla, ibörjan av vintern älskade jag de, ville ha vinter året om, ja de är sant! Kanske inte riktigt.. Men gillade de verkligen. Men inte längre. Nu vill jag ha sommar, utan tandställning, ett vitt leende utan överbett, utan svullnad! Jag är glad, ser fram emot detta år. De är mitt år!

2010






Ja är pigg och fräsch idag, är ni? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar