fredag 1 januari 2010

nyår




Igår som sagt tog vi de väldigt lungt! lugnaste nyår på länge, men va skönt de va. De är ju så satans kallt ute och vi låg här inne med myskläder under filten. Åt god mat och drack champange. Och hade dessutom raketer precis utanför fönstret.
Innan vi kom hem skulle vi springa upp och titta på alla fyverkerier som smälls upp från frihamnen, Va väldigt sena och de va kanske 2 minuter kvar tills de började och vi hade inte ens parkerat, så vi sprang upp till skansenskrona, men shit va halt de va. Såg väldigt skoj ut när alla va finklädda och skulle ta sig upp och bara halkade, folk satte sig på huk och bara åkte ner. Allt för att se lite fyverkerier på 10 minuter.
Vi hade iallfall en super mysig nyår och jag är nöjd med mitt val att va hemma detta året.
Idag blir de lungt. Kanke ska kasta ut granen och rensa våra saker, försöka slänga så mycket som möjligt, ni som känner mig vet att jag är bäst på att slänga saker, jag är ingen samlare.
Imorgon måste jag verkligen få en frisör tid. Ska bli skönt!
Hoppas ni haft en galen och rolig kväll och hoppas att ni mår som ni förtjänar haha
Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar