tisdag 12 januari 2010

dagen




haha, måste erkänna att jag har lite tråkigt emellan åt när jag skriver. Då är webcameran underhållande, eftersom jag glömde kameran hemma idag.


Nu sitter jag och skriver, inte här utan på ett CV som jag snart är klar med.
Alltså när man funderar på vad man kommer göra när man är 40, så har jag verkligen ingen aning.

Lite tankar om vad jag skulle kunna göra är:
-Modestyling
-Inköp av klädbutiker
-Frisör
-Starta eget inom, klädbutik, skönthet eller frisör. Även öppna en egen nattklubb eller café skulle vara intressant. ( Men tynger ner mitt intresse för jag vet vilket jobb de kräver för att lyckas och dåliga arbetstider). Och konkuransen är stor.

Detta är lite vad som kommer upp i huvudet om någon frågar mig vad jag skulle vilja utbilda mig till. Sen vet jag inte om jag är så sugen på att göra de just nu eller om jag vill vänta ett tag.

Idag har jag vart på Hotellet, de va kul att träffa Pernilla igen även dom andra va kul att träffa!



Efter de åkte jag till lägenheten och hämta lite saker, efter de till Ikea.

Sen mötte jag upp P och vi handla, nu är han och kollar på en cross en kompis hade köpt och jag passar på att skriva på mitt CV. Som jag imorgon tänkte gå och skriva på en annan data någonstans där de finns bättre pogram för sånt och även skriva ut några kopior och ta tag i mitt peta i näsan liv....som p så fint kallar de..
Nu ska jag laga mat!
SE YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar