tisdag 12 januari 2010

Nu har jag precis ätit frukost, ska springa in i duschen nu och sen göra mig klar för att åka till Hotellet och hälsa på, ska bli kul! Och jag ska passa vår kaffetime precis!

De ska verkigen bli attans roligt och träffa dom igen. Saknat dom a lot.


Och sorry friends för mitt tidigare inlägg när jag hoppar typ en halvmeter mellan raderna, vet ej varför de blir så tokigt ibland.
Igår va jag med Emelie, vi åt skräpmat och blev kvar där ett bra tag, hade mycket att prata om och hon gillade mitt nya fejs, även hennes kille totte hade sagt att ja va snyggare nu än innan!! Och de uppskattar jag så mycket! Känns så otroligt bra när jag får komplimanger nu efter, eftersom de va den jobbigaste tiden i mitt liv. Nu känns de värt de! Och Penny från jobbet sa att ja blir en tiopoängare när allt är klart om några månader! Tackar. :)

Sen tog vi iallafall bilen hem till henne. Ja har inte vart i deras nya lya innan och de va verkligen super fint!! även om ja kände igen små detaljer från min o ps lägenhet ;) men bara kul att folk gillar ens stil!


Nu måste jag sätta fart för jag vet att tiden bara rusar iväg och jag bara sitter här som vanligt!
Ska försöka hitta kameran också, va ett tag sen de blev bilder.

Later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar