söndag 31 januari 2010

Hallå där

Nyss hemkommen från jobbet, har slängt i mig thaimat idag med. Älskar de.

Jag är sjukt trött, så ligger nu i soffan under täcket och tittar på Fab 5 och kollar ut genom föntsret när snön bara faller ner, mer och mer verkar de komma. När ska de sluta snöa? :(


Jag vill så gärna åka på spa, hade vart så skönt, för de första bara komma iväg och bo på hotell och sen bara få massage, ansiktsbehandligar och allt där till..Kanske borde kolla upp om de finns något lockade till hyfsat bra pris. Tror absolut de är värt de!


Så tips någon är ni snälla?

2 kommentarer:

  1. Jag följer gärna med dig på spa!! :-) varberg har väl ett fint kurortshotell, fast det är säkert snordyrt!

    SvaraRadera
  2. Ja gärna! Har också hört att de finns bra spa där, men har också hört att de är svindyrt!!
    Men jag kanske kan extraknäcka lite på min station och tjäna ihop till en spa helg ;) haha

    SvaraRadera