lördag 30 januari 2010

Hej och Hå

Nu har vi precis köpt hem thai mat. Har inte kunnat äta på hela dagen, mår inte så bra.

Frida kom hit igår, vi drack vin och hade trevligt, sen kom även Linnea hit och senare gick vi till Malt och Humle.
Och de blev väl för mycket för min del. Har spytt några gånger idag, gör alltid de när jag är bakis, kan inte dricka eller äta.
Men nu verkar jag kunna behålla maten. Så idag har vi sovit bort hela dagen, Patrick jobba natt och va trött och ja bakis och trött. Så denna dag har bara rusat iväg.

Nu ska P åka och jobba några timmar till, kommer hem kanske vid 11, 12, så jag blir ensam denna lörsdag! Inte så kul, men jag är helt slut ändå.

Funderar faktiskt på att åka hem till min farmor och hälsa på lite. Hon sitter ensam, jag sitter ensam varför inte sitta tillsammans då :)


Så får de nog bli, en stund i alla fall.. Imorgon ska jag jobba, upp väldigt tidigt. Hoppas jag inte får min bakis2 dag imorgon som jag brukar få när jag mår såhär pissigt.


Hoppas ni har en bra helg skruttar!

2 kommentarer:

  1. ha ha ha man mår som man förtjänar heter det! Jag tycker inte ett dugg synd om dig ;-) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Haha nä det vet jag att du inte gör, inte jag heller faktiskt. Men jag fick allt min bakis2 dag idag med. Fast dock mycket snällare.
    Kram =D

    SvaraRadera