tisdag 19 januari 2010

Hemma spa och ett glas rött!

Jag är lite busig och tar mig ett glas rött när jag sitter med fötterna i ett fotbad.
Mörk bild, men den får duga! Hett är de, de bränner om jag rör mina tår.

All by my self sitter jag här hemma, vart ensam heeeela dagen, eller P kom i 10 minuter och nu ska han fixa sin bil som krånglar lite.
Ja va gör man, jag har ingen bil, eftersom vi fortfarande väntar på ett papper till bmwn, så jag tar mig ingenstans efter som jag är så lat!
Så här sitter jag, ensam, med ett glas rött, fötterna blir väl behandlade i ett hett fotbad och håret likaså i en inpackning och igår gjorde jag en ansiktsmask. Dags att fräscha upp sig i dessa gråa dagar!
Känns som de va alldeles för längesen sist.
Måste verkligen klippa mig snart också, varför är de så ibland. Att man inte tar tag i saker som man tänkt/måste göra jätte länge. Man bara skjuter de framför sig, jag kan vara så sanslöst lat ibland, de är irriterande. Eller ska jag inte säga "man" ni kanske alltid gör sakerna ni måste och tänkt på en gång. Duktigt så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar