tisdag 19 januari 2010

vilken seg dag!

Oj oj, idag fick jag inte gjort så mycket som jag hade tänkt mig.
Har ringt lite samtal men har inte gått utanför dörren faktiskt.

De började med att jag blev väckt kl 6 på morgonen, sen kom mamma hit och drack kaffe, efter de somnade jag igen och och vaknade vid 12 halv 1.
Och i alla fall jag mår inte bra av att sova så länge. Går som en zombie här hemma och orkar ingenting, håller på och tvättar lite. De är väl den enda nytta jag kommer göra idag.

Men visst är de okej med sånna dagar ibland också. Man behöver inte alltid ligga på topp.

Just nu äter jag glass och är lite smått rastlös men ändå fruktansvärt seg. Vad jag ska göra sen vet jag inte, förmodligen inget speciellt, vi får väl se.

De va min dag, segare än på länge.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar