måndag 18 januari 2010

och saturday night

Pernilla
Söta Pernilla och Pauline

Förrätten
Fördrinken som jag inte kunde dricka eftersom jag va tvungen att ta bilen i sista sekund.
Pauline som hade middagen
I lördags va jag ju på middag hemma hos Pauline där också Pernilla va, Louice kunde inte. Annars brukar de vara vi fyra oftast..
De va väldigt trevligt, pratade massor om allt! Verkligen super trevligt, och maten kunde inte vart bättre. Helt enkelt en perfekt kväll med mina girls. Älskar sånna mysiga middagar, med vin och massa prat. Ibland är de tusen gånger trevligare och roligare än att gå ut. Och man mår relativt bra dagen efter, oftast..
Kände att de va en helg med lite sömn båda dagarna plus jobb, både lördag och söndag, men så får de va ibland! De är okej när man har ett peta i näsan liv resten av dagarna.
Idag har de vart full rulle all day long..
-Importand meeting på morgonen, berättar mer om de sen.
-Hälsa på syster i nya lägenheten
-Fika med Therese som jag inte sett på gööra länge, skit kul och träffa henne!
-Hem till min ena bror och hälsa på och äta mat och ta hand om min station jag har där.. haha
-Träffa min love och köpa pizza
-Hemma igen och titta på idrottsgalan och öva på mitt tålamod med att få in alla korten till bloggen som tar timmar...
En bra dag helt enkelt!
Och såhär ser min morgondag ut, hoppas den blir lika bra.
-Lämna in pappas bil på verkstaden
-Fixa ett ärende
-Fixa ett till ärende
-Skriva klart min kladd på mitt CV och ta reda på viktiga saker om de
-Göra mitt eget hemma spa, dags nu känner jag!
-Mysa hela kvällen!

Nu ska jag tvätta bort sminken med mitt super kitt, sen ska jag sova. Och de ska bli så skönt!
Så god natt kompisar

2 kommentarer:

  1. *ASG* Ja du Martina, din station väntar på dig här :-D Den börjar bli lite full nu...Tur att du kommer i morgon ;-) (Vi kan ju ta det efter min träning om du ej vill gå upp så tidigt, jag tränar halv tolv- halv ett. kram till dig

    SvaraRadera
  2. Haha jag vet, den väntar alltid på mig! Känns bra..Fast den blir full lite väl fort ibland. :)
    Ja, jag funderar på hur jag ska komma till er imorgon, Patricks bil har nämligen gått sönder. Kanske mamma kan köra mig, hoppas de. Så fall kommer jag innan elva någon gång.
    Tack för att du vill hjälpa mig! Kram :)

    SvaraRadera