torsdag 14 januari 2010

Idag har jag och mami gjort mycket, mycket nytta! Känns riktigt bra att jag från dagens början till slut, nästan.. tatt tag i saker som måste bli gjorda. Vi har slitit kan man säga. Och min mamma är världens bästa mamma som jag redan sagt! Hoppas alla har en som henne i sitt liv, jag är oerhört tacksam för att hon är min mamma! MIN SUPER MAMI!!
Fast vi belönade oss med semla idag, jag och P kom precis hem från Semla och kaffe hos mamma. Gotti gott gott. Fast mastigt!

Och idag ringde ett oväntat men roligt samtal, vad de är tänker jag inte säga än, ska på ett möte på måndag! Efter de får ni veta mer, positivt är de i alla fall.

Jag är dessutom avis nu, min pappa är en riktigt lyxlirare han. Han kom ganska nyligen från hem från en golfresa från turkiet och inte så långt innan de, en golfresa från spanien. Nu ska han nästa vecka till Spanien och spela en tävling igen!
Men jag då? : Hallå?

Och allt kan inte vara bra!

Min ena bror är i sälen och åker skidor med sin fina familj! Han hade ramlat ibacken förut, fick åka ambulans till mora. Tydligen något med benet! Jag hoppas hoppas hoppas verkligen inte de är nåt allvarligt och hoppas att de är bra redan ikväll eller imorgon och att han inte har ont! Så typiskt, dom som hade haft de så bra och skulle åka hem nu på lördag och så händer de här. Stackars hans tjej Caroline också som måste åka hem med två små barn helt själv utan tias kanske. Men jag håller tummarna på att de blir bra innan de.

Imorgon ska jag fortsätta göra nytta, ska städa här i huset och få ordning på grejerna. De är verkligen så att har man ordning och reda på saker så har man mer ordning i sitt liv i övrigt med. Även om de inte måste se ut som i ett slott hemma så är de bra om man vet vart man har allt och att allt har en plats. De tror jag allt på!
Ialla fall jag funkar så, är de rörigt över allt hemma och man har noll koll på saker så blir hela min vardag rörig, jag snurrar in mig i allt.

Nu ska jag kanske gå och små plocka lite, är inte trött, de jobbiga är bara att dom andra två har lagt sig så jag måste smyga.

Jag håller tummarna för min bror, jag HOPPAS VERKLIGEN de inte är allvarligt! De får inte vara de.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar