fredag 15 januari 2010

Fredag!!

Veckorna går undan kan man säga. Redan fredag idag, jag ska jobba hela helgen! Ska bli kul :)

Ikväll ska jag, P, Kajsa och Christian hem till Emelie och Totte, vi ska laga thaimat och spela wee och sällskaps spel och dricka vin. Dessutom ska jag och Emelie ska sätta på let´s dance i smyg haha, kan ju inte missa Elin Kling! haha sjukt, även Emelie sa nu att jag va lik henne.

Min bror ringde nyss, de va okej med honom, han hade fått någon inreblödning så benet va svullet och han har lite svårt att sitta upp, men svullnaden hade gått ner mycket sen igår, så troligtvis får han åka hem imorgon. Skönt.

Han hade också en bra nyhet till mig, kanske, får veta mer när dom kommer hem. Vad de är tänker jag inte säga än, jag är hemlighetsfull men mer spännande så. Sen är de roligare att berätta saker som man är säker på.
Ni ska få veta men inte just nu, kanske på måndag i alla fall nästa vecka hoppas jag.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ska jag göra en storstädning.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar