fredag 15 januari 2010

SIESTA ALL DAY LONG

Skulle man kunna tro, men så är inte fallet!

Mami har vart här här och hjälpt mig idag med, hon är så snäll. Vi eller hon faktiskt, har städat, jag har mest röjt undan kläder som legat över allt. Nu börjar jag få lite ordning på grejerna. Fast jag får ångest på när jag tänker att de finns mer i lägenheten. De kommer INTE få plats. Panik.

Dagen har verkligen rusat förbi, känns som jag nyss satt här och åt frukost. Nu är klockan redan 4 liksom. Ganska snart ändå ska vi till Emelie och Totte. Kanske dags att börja göra sig klar när tiden ändå finns, borde ju lärt mig de nu att bättre börja för tidigt än i sista sekund som alltid annars.
Tänkte lägga på en ansiktsmask nu också!

Så får de bli.

KISSES SÅ LÄNGE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar