lördag 16 januari 2010

ME LOVE PRESENT

Kolla vilka trevligheter de väntas när man kommer till jobbet. Är detta inte lite sjukt, inte detta allstå men de ska jag bertätta nu. Att de har vart fyra inbrott på hotellet under jul, då snodde dom bla, min inredningsbok och en chokladask haha! lite sick... Men dom köpte nya sån tur va. Så nu sitter ja och äter choklad så jag spyr snart.
TACK HOTELLET! :)
Och alltid lika roligt med brev!

Penny skriver alltid roliga brev till mig när jag kommer till jobbet, idag fick jag detta. Hon vet att jag inte tycker Joel Kinnaman är en helt dum skådis, så hon hade klippt ut två bilder på han som snaggad och en med långt hår!
Och snart är de dags för Snabba Cash...


Nu ska jag vila en stund, kom precis hem från jobbet, innan jag gick upp för denna trevliga backe, tog jag mig en snabb lunch på ett café här i kungälv. Helt alone, japp! Verkar aningen obekant för folket i kingriver. Men jag slängde i mig en ganska slemig paj och sallad till fast med endast salladsbald, typ två gurkbitar, två tomatbitar och fyra majskorn. Går dom förlust om dom skippar lite salladsbald och lägger till lite mer, gurka, och kanske till och med så generösa att man kan gå en liten fetaost bit med. Nä de tillhör inte vanligheten.
Nu ska jag sluta göra de som jag är så duktig på, kritisera olika ställen. Bittertina! haha
Ska kolla på Keeping up with the Kardashians och kanske somna i fem minuter. Sen ska jag göra mig klar för kvällen, middag med my girls kl 7!
Har bilder från igår med, kommer sen!
PUSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar