fredag 12 februari 2010

D A G E N

Fika i min gamla hemmatrakter, Haga. Här på Husaren.Känns alltid lika skumt att gå förbi vår gamla lägenhet i Haga, Har såååå mycket minnen därifrån. Alla fester och sjuka saker vi gjorde där. Fast iof så började man vänja sig igen när vi bodde på skanstorget. Då blev de att vi trallade i Haga typ dagligen. Ska man bo i stan ska man bo i Haga eller möjligtvis Vasa, nu vet ni. Absolut inte avenyn, fattar inte folk som vill bo där, mycket hellre Linné så fall.
Köpte med oss två filmer hem.

Jag är en sån bra fotograf, lyckas alltid fånga folk på bild när dom blundar.


Gillar chanel detaljen

Haha snygging där
Favoriterna, Dolce & Gabbana. Dom tog jag beslag på ett bra tag innan hon lyckades få tillbaka dom.

Har vart hos tanids idag, dom ringde igår så fick en tid så snabbt. Tur!
Efter de åkte jag och mamma till Malin, dit Patrick kom.
Och för er som inte känner min syster så är hon en samlare på solglasögon, hon har en hel del och snygga är dom. Fick provat en del men orkar inte lägga upp fler bilder.
Jag är dessutom ute efter ett par solisar till sommarn, vet precis hur dom ska se ut, har min vision i huvudet.
Efter de,
åkte vi till lägenheten en sväng. Sen mötte vi upp Mami och syster igen på fika. Trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar