måndag 15 februari 2010

DOCK SÖT

Jobbade i helgen, igår jobbade jag men en tjej som heter Susanna, hon jobbar lite extra och praktiserar även en dag i veckan. Så igår va de bara jag och hon som jobbade.Och jag måste bara säga detta. Det är helt sannslöst hur SÖT en människa kan bli. Hon är så söt så att klockorna stannar. Och de bästa av allt, hon verkar inte veta om de själv. Hon är sådär försiktig och jätte trevlig, ödmjuk och snäll. Hon är 180 lång, jätte långt mörk hår och hennes hy är som en nyfödd bebis hy. SÅ HIMLA SÖT! Hon ser ut som en levande docka.Och hon är så naturligt fin. Ingenting är liksom för mycket på henne, hon är bara så söt av naturen.Haha de låter nästan som jag är kär i henne.

Hon skulle verkligen kunna bli en catwalk model, med sin läng och sitt natuligt fina ansikte.
Här en bild på min nya profil. Jag är nöjd nu, nu läker de bara mer och mer så de blir bara bättre. Fortfarande lite svullen dock. Jag är glad att jag gjorde operationen nu.

Nu ligger vi i soffan under täcket och slappar, så himla trött, fattar inte varför.




Idag har jag och P vart på Ikea och käkat lunch, tog en sväng till backaplan och jag hittade ett par glasögon! Ska visa sen.




LATER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar