tisdag 16 februari 2010

Hej Hopp

Sitter nu framför tvn, funderar på att krypa ner under täcket i sängen och kolla på Mamma mia som jag fick låna av Frida igår.
Åkte hem till Frida igår kväll och vi köpte massa glass. Gott och jätte mysigt, pratade massor om allt! Alltid lika kul att träffa henne och bara prata.

De är en kompis som jag kan inte ha hört av på 2 månader och när vi sen pratar är allt precis som vanligt och ibland hörs vi varje dag. Så skönt att man känner att man inte måste höra av sig eller ses för att hålla kontakten.

Idag har jag ringt massa samtal, fixat och trixat med lite grejer. Känns som jag inte gjort någonting men ändå har jag haft fullt upp. Har även vart i stan och hämta grejer från lägenheten.

Sagt och ska göras, jag lägger mig under täcket nu och kollar på mamma mia, har inte sett den, ska tydligen vara bra, även för sånna som mig som inte gillar musikaler och väntar på min P som bara jobbar och jobbar och jobbar.... Men jag är världens bästa tjej om gnäller inte för de :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar