söndag 28 februari 2010

Dålig uppdatering, SORRY!

Har inte bloggat på hela helgen, men de tillhör inte vanligheten eller hur?

Idag har jag jobbat, efter jobbet har jag och Pernilla dansat! Och de va jätte kul, kom på hur mycket jag älskar att dansa och jag saknar dansen jätte mycket nu, saknar tiden då jag dansade fem dagar i veckan och verkligen va inne i dansen och va i så bra "dansform" rörlig liksom.
Kanske borde börja igen..

Nu är jag hemma, köpte hem Thaimat, Så gott! Nu sitter jag i soffan och ska vila lite, så jag har ny kraft imorgon.


Har ju jobbat hela helgen så de har inte hänt så mycket, igår va jag och kollade på en lägenhet efter jobbet, fick med mig Emelie dit, efter de åt vi pizza hos henne och hade de trevligt en stund, sen agerade jag frisör och åkte in till sis i gbg och fixade hennes hår för hon skulle ut. Sen en sväng tillbaka till hotellet och gjorde Pauline sällskap, skulle egentligen sovit´på hotellet eftersom jag skulle vara där halv 7 igen, men hade inga danskläder med så de gick ju inte. Tråkigt, för de hade vart mysigt.

Så har min helg sett ut, de går lika fort som vanligt.

Imorgon är de Gothia Towers som väntar. Så nu känner jag att jag måste vila upp mig så jag är pigg och fräsch första dagen!


Hoppas ni haft en bra helg.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar