söndag 21 februari 2010

gårkvällen

Igår va jag som sagt hemma hos Frida och drack vin, kollade lite på melodifestivalen sen satt vi och pratade, pratade och pratade som alltid, till kl 02.30, då Patrick kom och hämtade mig.
De va jätte trevligt och mysigt.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, känns ju som att man inte kan ta sig någonstans i detta vädret. Igår skulle jag åka ner och handla, på vägen hem upp för backen, fastnade jag och typ 7 bilar till, så vi fick backa ner igen och ta fart upp för backen för att lyckas ta sig upp. De va en bil som gjorde så tre gånger innan han lyckades.

De är verkligen jobbigt att köra i detta vädret, man bara slirar och halkar omkring. Fast lite roligt också!

Senare idag är de planerat att vi ska träffa Emma och Matthias efter Emma slutar jobbet. Får se vad vi hittar på. Ska blir kul!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar