söndag 21 februari 2010

Sönd ´a

Kom precis hem, vart i stan och käkat brunch på Joe Farellis! Favvo stället, har ni inte ätit brunch eller ätit där överhuvudtaget så måste ni göra de!
SUPER GOTT

Fast jag har inte suttit på farellis hela dagen, de va jag Mami, Syster, Emil och Saga, efter de hyrde vi en film och åkte hem till Malin och myste, fixade även i hennes nya lägenhet på vasa. Jätte fin och skit mysig. Så nu blev de änu mer ordning när vi hjälpte till..

Men jag fattar inte vad de är med mig just nu! Ja är segare än någonsin, jag är helt slö i kroppen och orkar fasen ingenting. Ja orkar inte ens gå och hämta kameran nu och lägga in bilder. Men va jag hört är de många som är trötta just nu och osugna på att göra saker och bara helt ur fokus Kan de bero på vädret tro?

Nu blåsningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar