onsdag 24 februari 2010

inte så kallt?


De bästa köpet, tack vare den här har jag koll på saker och ting. Innan skrev jag allt på små lappar och tappade bort, jag glömde av om jag hade bokat mig på pass eller inte, glömde av nästan allt som hade en tidpunk att passa. Men inte nu inte, nu har jag stenkoll!




Sitter med mitt kaffe, ska snart borsta tänderna och åka till jobbet.
Skulle gå ut och starta bilen, eftersom jag fortfarande inte har någon skrapa, men de va bara lös snö på bilen och de kändes inte alls kallt ute. Kanske för att jag gick ut och vände in igen, men ibland kan man ju knappt öppna dörren utan att frysa ihjäl.
Och de känns skumt att höra fåglarna kvittra, känns som de mest händer på våren eller sommaren, men våren kanske är på väg sakta med säkert till oss...



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar