måndag 22 februari 2010

Ja sa ju att ja va på hugget!

Kvällsmat
Nya träninsbyxor

Träningstoppar i min stil ;)
Ja har ju sagt att jag är på hugget, kom precis hem från mitt andra träningspass idag, jag hade inget och göra förut så tänkte, äh va fasen jag drar och tränar. Så de gjorde jag minnsan.
Känner redan träningsvärken smyger sig fram...
Ett tips föresten för er som inte vet va man kan äta till lunch eller så här kvällsmat om man inte vill proppa i sig massa mackor.

Ja brukar ta lite keso, gurka, tomat, paprika och ägg. Vanligtvis brukar ja ha solrosfrö eller liknande på och lite salt. Jätte gott om man gillar keso och nyttigt. Ja struntar i folk som säger att man inte ska äta mjölkprodukter jag orkar inte leva efter sånna regler. Ja äter va jag vill men ändå försöker jag vara nyttig när jag kan.
PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar