tisdag 9 mars 2010

Gaaaaah!

Va jag hatar när man kommer in på dåliga vanor igen, jag som vart så duktig länge så nu i helgen och igår och idag, så slarvar jag, äter onyttigt och har inte tränat. FASEN!



Jag mår inte bra av att göra så här, jag måste träna och jag måste känna mig fräsch på de sättet att inte äta äcklig fet mat som mc donalds, inte äta godis och samtidigt träna och känna sig frisk och pigg!

Jag gör inte de annars. ÅÅÅÅÅH varför liksom, om jag inte mår bra av att äta onyttigt och inte träna, va är då problemet? ATT JAG ÄR FÖRBANNAT LAT HELT ENKELT!



De måste bli ändring på detta. Alltså jag får ångest om jag tex tar en fruktyoghurt som tex, Yoggi till frukost. För de flesta vet väl att den mest innehåller socker och de är enligt mig väääldigt onördigt socker i en yoghurt. Jag får liksom uppsvälld mage och känner mig bara äcklig på nåt sätt. Så fort jag vet att jag trycker i mig saker som är onyttiga på de sättet får jag en äckel känsla över mig.. Jag kan äta all mat om man säger så, de där med att man inte ska äta potatis, inte pasta och bla bla, de skiter jag i för de har jag ätit i alla år och mått bra och vart smal som en pinne när jag va mindre. Så tror faktiskt de är bullshit bara. De är socker kroppen inte behöver.



Nog pratat om detta. Ni får inte tro att jag bantar eller nåt sånt. ABSOLUT inte, jag bara tycker om att må bra och känna mig fräsch...



Nu väntar jag på att Patrick ska komma hem, så ska vi åka till Emma en sväng. Ska kanske träna ikväll då, sätta igång igen, eller så får de bli imorgon, beror på vad tiden räcker till...

Bilder kommer också
Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar