måndag 8 mars 2010

HellooooOoo!!

Oj va dåligt uppdatering från mig denna helgen. Jag har helt enkelt inte haft tid.

I fredags va ju jag och P på bio, såg Farsan, AS ROLIG, se den!
I lördags va vi på dop och sen hemma hos Frida och Christoffer på lite vin och spel, trevligt!
Igår va vi mest trötta, sen va jag på kalas, Saga fyllde 3.

De finns lite bilder men jag orkar verkligen inte lägga in dom just nu. Ja är skit trött, har precis sovit i typ en timma. Kan säga att de borde fasen inte va okej att få gå upp när kl ringer 4 halv 5, Känns som jag kör sovandes till jobbet och när man sen går ur bilen för att gå till jobbet vill man bara att någon ska sjuta en! SVIN KALLT och världens trötthet på de. Nej tacka vet jag varma länder, va gör man här liksom!

Nu ska vi kolla på Outsiders och Familjen anourlunda..

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar