torsdag 25 mars 2010

Jag svimmar!

Shiiiiiit Oh my!

Full speckad dag.

Jobbat, hämtat pappsen från flyget, han och min ena bror har vart i Glasgow några dagar och spelat golf.
Direkt efter de åkte vi till min andra bror och hans family, Stellis fyller ju 1 år idag!!!! Hurrraaa!!!!
Tiden går ju skrämmade fort, minns ju när hon föddes som igår.

Sen hem och jag åkte direkt till gymmet och tränade, precis när jag kom in kom jag på att jag glömt mina träningskor, så bara att vända på klacken och åka hem igen, hämta skorna och tillbaka till gymmet, sprang på bandet en liten sund och sen ett varv på lilla gymmet, kanske va där i tjugo minuter men jag tycker verkligen de kan räcka, de viktigaste är att man tar sig dit och gör de man känner för, annars tröttnar man så fort.

Så iaf, saken jag ska komma till. Jag känner mig helt svimfärdig nu! Fattar inte varför, antagligen för att jag druckit för lite vatten och ätit tårta till middag.. Men shit va läskigt de är, mår illa och känns som jag ska ramla ihop vilken sekund som helst.


Imorgon är de fredag och då hoppas jag de blir mys med Honey eller kanske after work någonstans, på lördag blir en kul dag!
Då ska vi bowla och ut! Ska bli AS kul, de är Jag, Pernilla, Louice, Patrick Joseph och Mikael.
Ska dock jobba hela helgen, men klarar jag av att gå direkt från Lounge till jobbet igen så fixar la jag de!


Nu ska jag ta en dusch sen lägga mig och sova är ju helt yr......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar