fredag 16 april 2010

Idag


Har jag vart minst sagt duktig, har inte fått gjort så mycket vettigt de senaste dagarna denna veckan, men idag minnsan!!
Började dagen med städning, nu är de rent och fräsch här igen, undanplockat och fint. Att de kan vara så mycket trivsamare när de är fräscht och städat..
Sen åkte jag med pappas bil och lämna in den på tvätt in och utvädnigt, och han fråga om jag ville ha de rent eller super rent, Superrent såklart svarade jag! ;)
Så de tog ju sin tid, men de ingick en kaffe, så jag satte mig på en sten i solen och drack kaffe, mysigt. Bara sitta och titta, de kan va skönt ibland, typ som meditation.
Sen åkte jag hem laga mat till mig och honeyp, sen åkte jag igen med pappas bil och lämna in den på däckbyte hahaha, lat eller vadå? Så nu är den super ren och med sommardäck..
Dad kommer hem från en golfresa han vart på en vecka så han bad mig göra detta när han va borta och jag som gör allt i sista sekund fick snabba mig idag.
Ikväll blir de Grill hemma hos Emma och Matthias, ska bli trevligt!!
PUSSPUSS MY MATES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar