lördag 17 april 2010

Work

Har jobbat idag, igår va vi hemma hos Emma och grillade som sagt, dit kom även ett annat par, Frida och Johan om jag inte minns fel...De ve trevligt iaf..

Varje gång jag jobbar så funderar jag alltid på vad jag ska göra efter jobbet, då kommer jag alltid på tusen saker jag ska göra, men när jag väl kommer innanför dörren så orkar jag inte ens en av sakerna jag planerat, om jag inte åker direkt dit och inte hem!

En sak jag planera va att jag skulle springa nu efter jobbet, har faktiskt energi kvar så funderar på att bara dra på mig joggingskorna och gå ut, men de är ju fasen storm ute, jag blåser väl omkull, nä så liten är jag inte men vinden verkar rätt stark ändå.

Tåls att tänka på en stund till.

Ikväll ska vi iaf hem till Emelie och Totte och gissa vad vi ska göra, jo Grilla!
Vi kommer väl vara trött på grill innna sommaren är här, men äta bör man annars dör man så varför inte göra de till ett nöje med vänner och vin!! :) Me like it


PUSS PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar