måndag 19 april 2010

Me, myself and I

Lite shopping är ju aldrig fel
Lunch med Mami, jätte god sallad

Mami


Här har vi mig själv då



Glassen som fick underhålla mig i en timma, mycket god..


En dag med mig själv är vad jag haft idag, de va kul eller hur Martina?



Nä men så här va de, jag skulle på ett möte om framtidens plans imorse, har en egen coach faktsikt..Som ska få mig på rätt bana i livet, komma med ideer, guida mig till de jag vill liksom.
Ni förstår nog, en livscoach.
Men riktigt så blev de inte, va där i god tid, men jag och namn är ju ingen bra kombo så jag kunde ju inte förklara vem ja skulle till, iaf ingen visste nåt eller vem "hon" va. Och jag har inte sparat hennes nummer. Ja tröttna så jag åkte igen, fast inte hem, åkte till Allum, va ju där en timma innan de öppna så jag köpte en glass och satt där i bilen och lyssna på radion haha! Helt själv, bara jag! Men jag shoppar som bäst när jag är själv och de visa ju sig idag, fick köpt en hel del faktiskt!
När jag väl va där ringder hon och frågar efter mig, tydligen jag som vart där på tok för tidigt, men när jag väl va så inne i shoppingen orka jag inte åka tillbaka igen.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar