måndag 17 maj 2010

bläää

Inte så bra uppdatering denna helgen, brukar bli så på helger av någon anledning, man prioriterar annat helt enkelt..Illa

Igår va jag och HoneyP med Emma och Matthias, kikade runt i affärer och käkade, mys!

Nu har jag vart hos Mami, ovanligt när jag är ledig haha! Men de är så mysigt att åka dit på morgonen och äta frukost, älskar de, älskar Mami!
Fick även solat i deras solarium, inte bra alls! Verkligen inte! Men, de stora MENet, jag tycker själv att jag förtjänar att bli riktigt fin nu efter den 25e om en vecka.
Har även bokat frisör tid samma vecka, åt mig som ska färga utväxten och toppa, kanske lite slingor i brun nyans får se och bokade även en tid åt HoneyP som ska fixa till sitt långa hår lite med, Gulligt att vi bokar samma tid hos frissan haha!


Va händer idag? Jo jag mår skiiiiit illa och är helt yr, vet inte vad de är med mig. Men inte kul.. Trött också, så känner inte att jag orkar så mycket idag. Får bli en hemma dag idag, ska ju trotts allt jobba från tis-sön denna veckan, så gäller att ladda batterierna.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar