måndag 17 maj 2010

spara till långt hår

Mitt hår börjar få sina längder igen, jag vet när jag åkte till Stockholm för att kolla på Britney förra året, typ denna tiden, i maj eller juni någon gång. Så komentarade Pernilla och Pauline hur långt hår jag hade fått. Men sen av någon anledning klippte jag av de ganska mycket igen antagligen för att fräscha till de och få jämnlångt hår. Men nu börjar de växa till sig igen, mitt hår växer nog ganska snabbt ändå, de va inte så himla längesen jag klippte mig faktiskt.. Dock inte världens bästa kvalitet men heller inte den sämsta. Gillar att ha långt hår som är ens eget. De är fräscht!

Nu ska jag rycka tag i mig och få någonting gjort, har bara slappat hela dagen och precis duschat, ska åka och handla lite sen till P.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar