torsdag 1 juli 2010

minnen från första början!

fast denna bilden är från Grebbestad!

Nu väcker de minnen, vet inte om jag sagt de men de är värt att säga igen.
De är ju dags för crossvm nu i helgen vilket jag vart på några gånger, ett år vad jag där med min kompis Emelie och detta är roligt, sött och ganska otroligt och coolt faktiskt..

När jag och Emelie va där ett år, hade vi gått på en stig och mött ett gäng killar som vi passerade, den ena killen hade sagt om mig när vi hade gått, Henne ska jag ha! Ett år senare va de dags igen, fast då va de jag och en annan kompis Therese som drog dit. Och de roliga är att Patrick hade tjatat på sin kompis som kände mig, att försöka få dit mig, vi hade egentligen ingen större lust men sen bara en timma innan tåget gick så tänkte vi äääh vi drar dit och kollar läget.

Och de gjorde vi, Patrick blev nöjd och glad, vi började prata och idag är vi tillsammans och har vart de i tre år. Träffades alltså på Motorcross Vm för tre 3 årsen och ett år inna hade han sagt att han ville ha mig och ett år senare blev de så. Jag tycker de är en kul historia att berätta, Och jag är så tacksam och glad att jag träffat han min lilla korv!!!

Men i år skippar vi Cross VM, har inget sug och har lite andra saker på g istället...

Men ni som ska dit, festa gärnet och ha skit skoj!!!!: D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar