torsdag 1 juli 2010

Torsdag och solen skiner

Idag har jag jobbat som ni redan vet, på Gothia och de är helt underbart skönt att jobba där faktiskt, för sånna här fina dagar är de inte kul att vara inne på ett jobb hela dagen, men har man ett så bra jobb som jag så är man ombytt och utanför dörren redan när klockan slår 12 ibland, innan vissa av er ens gått upp kanske? ;)

Ja är tacksam för de iaf! Himla skön, då gör de inget att man jobbar för jag har hela dagen ledig ändå känns de som. Så jag åkte hem till Emma efter jobbet och tog en kaffe med henne i solen och prata massa. Nice de! Sen åkte jag hem och la mig på ett täcke på altanen och somnade i solen, de är fortfarande stekande sol men jag va tvungen att ta en paus med lite glass!


Ha de härligt i solen, bränn er inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar