tisdag 26 oktober 2010

I form med Anna Anka!

TJeeeenaa igen!

Fasen va jag är dåligt på att uppdatera ibland alltså!!

Har precis vaknat efter att jag somna en timma, kan behövas efter jobbet ibland när man går upp så tidigt. Nu ska jag iallafall bli bufféansvarig på Gothia Towers, ska bli roligt och jag är faktiskt stolt över mig själv att jag efter så kort tid som jag jobbat där, blir tillfrågad de. Så på måndag börjar jag på riktigt där...Good news for me, älskar när allt bara faller på plats och löser sig. Ibland får man ha de dåligt ett tag och flänga runt över allt för att sen få de bättre. För inte längesen bodde vi överallt och ingenstans, jag hade jobb på 4 ställen ett tag, i och för sig gillar jag att göra olika saker, men ett tag blev de för mycket, jag dubbelbokade mig överallt. Så nu är de slut på de och jag känner ett annan lugn i kroppen nu.


Ska alldeles strax börja laga Lasagne och en jätte god sallad till, de ska bli så gott!!
Sen ikväll kommer I form med anna anka! och Desperate Housewives.

Och jag måste säga att,
Jag gillar verkligen Anna, många som hatar henne och tycker hon är en bitch, visst de är hon säkert ibland men jag tror hon är rättvis med hård och känner man henne är hon nog en väldigt varm och rolig person men lite för ytlig ibalnd.

Sen har hon en jäkla pondus och pli på sig själv vilket jag tycker är häftigt, jag kan själv vara (träningsmässigt och hälsosammt) hård mot mig själv om jag går in för de, men ofta tappar jag de på vägen och håller aldrig de jag tänkt.. Även om jag kör så en lång tid så bryter jag de någonstans på vägen. Men hon verkar verkligen aldrig ge upp och de beundrar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar